foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Вітаємо на сайті спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 23 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва

Лічильник

92750
TodayToday3
YesterdayYesterday58
This_WeekThis_Week61
This_MonthThis_Month1340
All_DaysAll_Days92750

Мовний табір на базі закладу працював 2 тижні: з 03.06 по 14.06.2019 року. Кількість учнів налічувала 96 осіб. Графік роботи складав 3 години щоденно.

В рамках табору проходили заняття з англійської, польської та німецької мов, а також був залучений шкільний психолог з метою психологічного розвантаження учнів між заняттями з мов. Заняття проходили в спеціально обладнаних для цього кімнатах.

До занять з польської мови було залучено носія мови, волонтерку з Польщі Анну Оскєрко.

Учнів було поділено на 6 груп, залежно від вікових категорій та мов, що вивчалися.

Серед форм роботи переважали, перш за все, рухливі навчальні ігри, з елементами музики та танців (особливо в початкових класах), лексичні та граматичні ігри в лінгафонних кабінетах з виходом в інтернет, а також – створення цікавих проектів, що завжди подобається учням, перегляд цікавих мультфільмів та фільмів різними мовами з субтитрами та відтворенням побаченого в малюнках, створення невеличких постанов з елементами театру. Багато занять було проведено на природі.

Тематика занять була найрізноманітнішою за віковими та програмовими вимогами.

Літні мовні табори або школи – це колосальний позитивний настрій, до якого додається барвиста фантазія дитячих емоцій, які, в свою чергу, запалюють інтерес до вивчення будь-якої іноземної мови.

В кожній групі, незалежно від віку та мовної підготовки, учням надзвичайно подобались різноманітні вікторини, квести, проектні завдання, історії та різновиди віршиків, складених власноруч, рольові ігри з різною тематичною направленістю та ігри взагалі, спрямовані на вдосконалення фонетичних, лексичних та граматичних тем. Всі з інтересом працювали поодинці, в парах, командами і надзвичайно раділи успіхам та підтримували один одного. Крім того, для роботи та практики в мові вони розробили правила поводження в колективі і самостійно контролювали їх застосування. 

40621B8B-33CA-4A62-AFFE-7CD9FAF7C188-min.jpegC77FBE7D-A153-457E-B30B-8299F6217A77-min.jpegF03473E8-B671-4445-89C2-E07917B90358-min.jpegIMG_20190604_093919-min.jpg