foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Вітаємо на сайті спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 23 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва

Лічильник

72495
TodayToday24
YesterdayYesterday51
This_WeekThis_Week127
This_MonthThis_Month740
All_DaysAll_Days72495

 

Як саме влаштований світ? Хто ми? Звідки? Що таке гармонія в природі? Чому виникає краплинка? Чому небо блакитне? Чому віхола? А чому веселка?.. Немає кінця цим нескінченим «чому» наших дітей... Чому бачення світу залежить від мого Я, його розвитку в мені?

Саме на ці та багато інших питань я намагаюсь дати відповіді нашим дітям щодня. Але не тільки відповідаю сама, а намагаюсь навчити їх шукати інформацію, аналізувати її, робити висновки та застосовувати її на практиці, висувати гіпотези та збирати дані для підтвердження чи спростування своїх власних припущень.

Переконана, що учням необхідно вміти вчитися, щоб у сучасному суспільстві стати успішним. А для цього намагаюсь створити на своїх уроках середовище, сприятливе для розвитку особистості та розкриття потенціалу учня. Невід'ємним компонентом навчального процесу вбачаю інформаційно-комунікаційні технології. Цьому сприяє технічне обладнання кабінету фізики нашої школи - мультимедійний проектор з інтерактивними функціями, програмним забезпеченням та вбудованою акустичною системою, інтерактивна комбінована дошка, мережа Інтернет. За допомогою документ-камери є можливість в режимі он-лайн виводити на комп’ютер вчителя та на проектор будь-які документи та об’ємні зображення. Так на уроках з електрики та магнетизму в 8 та 9 класах  є можливість зібрані на демонстраційному столі електричні схеми з модулів електротехнічних елементів з лабораторного комплекту «Електрика та магнетизм» проектувати на дошку (фото 9,10), знімати покази з аналогових вимірювальних пристроїв.

Лабораторний комплект «Механіка» дозволяє виконувати лабораторні роботи з вимірювання маси, об’єму, густини речовини, сил пружності тощо на уроках фізики в 7-х класах (фото 3,4,13,14). Під час лабораторних робіт використовую групові методи навчання. Результати спільної роботи в групах за умови стимулювання пізнавальної діяльності дітей завжди значно вищі порівняно з виконанням цього завдання кожним учнем самостійно. Робота в групі формує колективну відповідальність та індивідуальну допомогу кожному як з боку вчителя, так і з боку однокласників. (фото 1,2).

Використання  на уроках фізики, астрономії електронних енциклопедій, підручників, відеофільмів, демонстраційних мультимедійних моделей та робота з віртуальною фізичною лабораторією дозволяє зробити уроки більш цікавими та насиченими (фото 5,6,11). Робота з власними електронними  авторськими опорними конспектами дозволяє систематизувати та узагальнити інформацію (фото 12).

Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету фізики EINSTEIN Fourier дозволяє проводити велику кількість різноманітних шкільних дослідів, перетворюючи звичайний комп'ютер, планшет чи смартфон у повноцінну цифрову природничо-наукову лабораторію. Так на уроці фізики в 11 класі ми мали змогу отримати графіки гармонійних  затухаючих коливань пружинного маятника та звукових коливань за допомогою датчиків сили та звуку (фото 7,8).

Авраменко Ірина Альвінівна,

 учитель фізики та астрономіі,

учитель-методист, Відмінник освіти України

Фото-галерея