Підстава до впровадження: наказ Департаменту освіти і науки, молоді та спорту (КМДА) № 380 від 20.06.2014 року «Про організацію дослідно-експериментальної роботи та затвердження звітів про перебіг і результати дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах міста Києва»
Етапи проведення експериментальної роботи:Термін реалізації проекту:2014-2020 роки
І етап – «Діагностично-моделюючий» (вересень 2014 – серпень 2017)
ІІ етап – «Конструктивно-узагальнюючий» (вересень 2017 – серпень 2020 року)
Головний зміст:
1. Довузівська фахова підготовка - вивчення профільних дисциплін:
- «Сценічна мова»
- «Сценічний рух»
- «Акторська майстерність»
- «Історія театру та мистецтв»
- «Хореографія»
- «Вокальне мистецтво»
2. Профільне навчання художньо-естетичного профілю.
3. Поєднання загальноосвітньої діяльності учнів з фаховим спрямуванням - здобуття середньої загальноосвітньої освіти зі спеціалізацією.
4. Зайнятість учнів у позаурочний час.
5. Вирішує проблему організації позашкільної освіти талановитих учнів старших класів.
6. Можливість творчим дітям збагатити свій досвід у мистецькій діяльності, виявити та закріпити художні здібності.
7. Всебічно розвинути свою особистість шляхом поєднання загальноосвітньої та художньої діяльності за рахунок міжпредметних зв’язків.
8. Визначитися з майбутнім працевлаштуванням.